torek, 06. december 2016

Dragi Božiček in dedek Mraz 2016


Dragi Božiček in Dedek Mraz. Tudi letos vama že tradicionalno pišem. Kot že vrsto let do sedaj sem bil tudi letos, recimo temu, priden in delaven.



Letos so izšle kar tri številke revije Postani Fit. Pri vsaki novi sva vedno bolj utečena. Namesto enega meseca sedaj, za oblikovanje in pripravo za tisk, potrebujeva zgolj nekaj dni. A kljub utečenosti je ob izidu vsake nove številke občutek kaj sva dosegla nepopisen. Neverjetno je, ko veš koliko ljudi prebira tvoj izdelek, a se niti ne zaveda kaj in koliko je potrebno vložiti v to, da v rokah držijo nov izvod revije Postani Fit.


Velika novost je tudi moja nova Facebook stran Danger MenCooking LCHF. Po dolgem času in nagovarjanju sem tudi sam lansiral stran, kjer objavljam recepte in takšne ali drugačne nasvete. Vsekakor zagotavljam, da se ti bodo ob objavljenih slikah  in receptih pocedile sline, zato ne obotavljaj in jih sam preizkusi že danes.
Uspešno smo začeli tudi s prenovo Maxximum Nutrition linije prehranskih dopolnil. Maxximum BCAA aminokislinam so se pridružili tudi MaxxBurner, Maxx Mind&Muscle Booster, Maxximum Multivitamin & Mineral in novi Maxximum Premium Whey Protein. A to še ni končni seznam. Z novim letom pripravljamo še eno prenovljeno in dopolnjeno linijo prehranskih dopolnil, a več o njej, ko bo dokončno pripravljena.


Poleg Sukrina, ki je prodajna uspešnica, smo letos tik pred koncem leta dobili še Almitas Naturals namaze in masla iz oreškov in semen brez dodanega sladkorja. Glede na preizkušeno zagotavljam, da bodo tudi ta kmalu postala zelo priljubljena. Konec koncev so slajena s stevijo in eritritolom.


V duhu LCHF prehrane pa smo Slovenci z letošnjim letom pridobili še eno ogromno stvar. Izšla je namreč prva slovenska knjiga o LCHF prehrani oziroma ketogeni dieti BEMUMAST!, ki sta jo napisala Gašper Grom in Tjaša Vrhovnih. Čeprav nisem imel prstov vmes, sem zelo ponosen. Bravo, tako naprej.


Tudi moje pozitivne izkušnje s prehrano LCHF se nadaljujejo. Občasni fastingi mi zelo sedejo, koliko kil svinjskih rebrc in masla sem letos pojedel pa iz varnostnih razlogov niti nisem računal (smeh). Krvna slika in telesna sestava pa sta, kot že vrsto let naravnost odlična. 68,8 kil, 11% telesne maščobe in lepo simetrično razvito telo. Skrivnost? 30 minut vadbe z utežmi na dan, svinjska rebra, jajca in maslo, veliko ljubezni in zdrava mera kmečke pameti. Deluje, preverjeno.


Kljub vsem dosežkom sem utrujen. Redko se mi je v življenju zgodilo, da se je zgodilo to, da sem se začel spraševat, če ima vse skupaj še smisel. Da se ženeš in trudiš, a ob koncu dneva zgolj poslušaš jamranje in kritiziranje tega ali onega. A takšni smo pač Slovenci. A s tem se ne bom sprijaznil. Konec koncev svet potrebuje nekaj tistih, ki stvari poganjajo naprej.


Kaj bo prineslo drugo leto? Nimam pojma. Pričakujem veliko. Končno so se doma stvari malo umirile. Upam, da se mi tudi izpolnijo največje želje na katerih gradimo in delamo. Zagotovo ne bom obstal na mestu in bo storjenega še veliko. Tattoo sem letos že dobil, naslednje leto je v planu vsaj še eden.


Dragi Božiček in Dedek Mraz hvala za vse in še naprej tako. Pa lepe praznike.