četrtek, 06. julij 2017

Novo življenjsko obdobje

Glede na to, da me je že marsikdo vprašal, zakaj ne pišem več in glede na to, da naju čaka neko novo življenjsko obdobje, je mogoče čas, da se spet spravim za mizo in misli vržem na digitalni list papirja.



V tem času se je marsikaj zgodilo, marsikaj pa je ostalo isto. Še vedno imam rad svoje delo. V njem uživam. Konec koncev ob toliko starih in novih izzivih človeku ni nikoli dolgčas (smeh). Največ pa je itak dejstvo, da s svojim znanjem lahko nekomu pomagaš.

Seveda je pomoč zelo širok pojem. Konec koncev se vsak, ki ima danes pet minut časa in se koliko toliko spravi v formo, razglasi za takega ali drugačnega strokovnjaka za to ali ono. To me jezi. Ker potem ljudje nasedajo takim in drugačnim informacijam, ki pogosto nimajo ne repa ne glave. 

Sicer pa, ko mi pridejo domov s papirji, na katerih je kvazi dieta za znižanje holesterola, katere sponzor je velika farmacevtska družba, se mi želodec obrača. In domačim, hm, tem je najpogosteje najtežje pomagati. Kljub znanju, kljub izkušnjam, kot da vse kar poveš naleti na gluha ušesa.


Za zdravje iz vsega srca, vi to resno?????

Še vedno rad kuham. Danger Men Cooking se je že uveljavil. Najbolj po tistem, ko sva s Tadejem v živo kuhala na nacionalni televiziji. Še danes me marsikdo ustavi in vpraša ali sem to res jaz in ali res toliko pečem. Ja to sem jaz in majkemi rečem vam, da je kuhanje v živo nekaj povsem drugega kot pa slikanje končnih sladic v domači kuhinji, kjer imaš čas "sfotošopat" vse kar je šlo narobe (smeh). 30 minut, 3 osnovne sestavine in trije kuharji. Kako mi je uspelo ohladiti biskvit v nekaj minutah? To pa naj ostane skrivnost. #lchfcakeboss :)

Zadnje presenečenje je, da je tudi uradni Sukrin objavil mojo sliko slastnih LCHF mafinov z borovničevo kremo. Majhna gesta, na katero sem zelo ponosen. Čeprav največkrat objavljam recepte takšnih in drugačnih sladic, najbolj ponosen sem na torto, ki sem jo spekel moji dragi za rojstni dan, pa je moja specialiteta marinirana svinjska rebra, pečena v pečici na drva. Konec koncev je tudi prvi Maxximum piknik uspel v nulo. Fantje in dekleta so bili navdušeni tako nad slanim, kislim, kakor tudi nad sladkim, ki sva ga pripravila skupaj s Stašo. Komaj čakam, da ponovimo.

Torta narejena z novim Sukrin Baking Mixom in v celoti prekrita z marcipanom. Brez glutena, brez sladkorja in že malo kičasta :)

V lepem spominu mi je ostal tudi drugi LCHF vikend. Vikend znanja izpod rok Gašperja, praktičnih izkušenj Staše in kuharskih mojstrovin in zajebancij izpod rok Kuharja Jaka, žal je lahko vsakemu, ki se tega vikenda vsaj enkrat ne udeleži. Hvala za prijetno izkušnjo in čestitke za slovensko LCHF kuharico Bemumast 2 - LCHF-recepti za vsak dan!


Kar se tiče prehrane in treningov sem še vedno na isti poti. Da iz sebe naredim najboljše kar lahko. Menim, da bi moral to bit cilj vsakega. Da živi, ne da životari. Ure in ure treningov se šele po letih obrestujejo. Poslušanje Schwarzeneggerja in Gašperja, s katerim sem imel kar nekaj časa priložnost tudi trenirati, se končno obrestuje. Skrivnosti ni. Vse kar je je zgolj trdo delo, osredotočenost in želja, da ti jutri uspe. Ali kot Švarci lepo reče:

"One of the main things, off course, in order to create size, and to create muscle growth, which sometimes the body will hit the wall. And what that basically means is that the body is saying look, I know all your tricks, I know you gonna start first with bench press, and then I know you gonna walk over to the chin up bar and do chin ups, and then I know you are coming back to the bench press and then you go to the chin up bar and come back to bench press, I know that routine. I know exactly everything you do, and I am prepared for that. So you have to go and use the shocking principle."

"I think the important thing is that you always go all out in every set and that you really don't save yourself for the next set. Because that is another big mistake that a lot of people make. So OK I'm going to do 20 sets so I better take it easier in third and fourth set and then in fifth set and then in tenth set, because I still have ten sets to go. But that's a wrong approach. Your each set shall to be all out."